{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به امید این حبر ها

دیدگاه ها (۵)

اونجا دیگه محل نبود بهشت بود #بی_تی_اس #کلیپ #کیپاپ

#غمگین

#عاشقانه

اره براس توان هم دیم په دیم حبر دع نه پشتا 🤟

امید وارم بتونم مثل این بزنم🫠

من فقط به امید این لحظه زندم🫠🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط