{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واهایییییییییییییییییی من خيلی اینو دوست دارم 😭😭😭🤣🤣🤣

واهایییییییییییییییییی من خيلی اینو دوست دارم 😭😭😭🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۵)

گاهی، در دل تاریکی گمان می‌کنیم که خورشید را فروخته‌ایم تنها...

اومگاشo(╥﹏╥)o

در سکوتِ آزمایش، افسانه‌ها نفس می‌کشند و حقیقت، مثل ستاره‌ای...

غشیدم 😭😭🤣🤣🤣

من خيلی اهنگ شو دوست دارم باحالههه🤣

واووو من خيلی اهنگ و ادیتش و دوست دارم😭💐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط