{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شکلات شیرین دوست دارین یا تلخ ؟

شکلات شیرین دوست دارین یا تلخ ؟
دیدگاه ها (۲۴)

خوراک مرغ یا خوراک گوشت ؟

ناخن بلند یا کوتاه ؟

بستنی یا آبمیوه ؟

خواهران و برادران دیدی ؟

ترش دوست دارین یا شیرینخودم که ترش رو خیلی خیلی دوست دارم

-همیشه قهوه‌اشو شیرین میخوره.. قهوه‌ تلخ دوست نداره،! اصلا‌ً...

تاتر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط