گل شقایق
منحصر به فرد؟❌
منحصر به ترس✅
امروز میخواستیم بریم سوار ماشین ۴۰میلیاردیمون بشیم که دنبالمون اومده بود(قطار مترو رو میگم)با این شاهکار روبه رو شدم
با گاز گرفتن لبام و بستن چشمانم به پایان رسید،خدا نصیب هیچکی نکنه(من همون فردیم که از پله استفاده میکنه و همه بهش نگاه میکنندو میگن اصگله؟چرا با پله برقی نیومد بالا)
منحصر به ترس✅
امروز میخواستیم بریم سوار ماشین ۴۰میلیاردیمون بشیم که دنبالمون اومده بود(قطار مترو رو میگم)با این شاهکار روبه رو شدم
با گاز گرفتن لبام و بستن چشمانم به پایان رسید،خدا نصیب هیچکی نکنه(من همون فردیم که از پله استفاده میکنه و همه بهش نگاه میکنندو میگن اصگله؟چرا با پله برقی نیومد بالا)
- ۹۳
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط