{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شت/اعصابم امروز خیلی خورده

شت/اعصابم امروز خیلی خورده
دیدگاه ها (۳۸)

سلاممم بعد مدت ها اومدم راستی بچه ها ممکنه یه چند وقت نباشم ...

جررررر

پارم فقططططط #اصکی_به_شدت_خیلی_زیاد_ممنوع

😂😂 /بچه ها راستی من توی پینو هم پیج با همین نام دارم کسایی ک...

@d.i.y.a.n

واییی شت این حس خیلی خوبه

وضعیت اعصابم خیلی خوبه🎀✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط