{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمای که وقتی لنگ هستن داداشی براشون ولی ....

دیدگاه ها (۱)

دیگه رفاقت باهیچ کدومتون رانمیخوام آدمهای قلابی

گفتن رفیق موقع مشکلات خودشونشونمیده من که ندیدم

داداشی من همیشه هستن

اخههه این چه ادیتی هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط