{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

POV:وقتی میگه من بد شانسم.

POV:وقتی میگه من بد شانسم.
شانسش:
دیدگاه ها (۱۱)

کیا میدونن؟پاشید برم نماز جماعت📿📿

بازم بیا بگو آرمی ها بچه سالن😌😏😎

کیا با عنرخ حال میکنن؟سیکتیر کنن لطفا 😉

خیلی بد شانسم

- شانسم وقتی طلا میخرم

من میگم بد شانسم ولی قبول نمیکنید🗿💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط