{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای افتاده دهنم شعرش فردا کاور میکنمششش😂😂😂😂

وای افتاده دهنم شعرش فردا کاور میکنمششش😂😂😂😂
دیدگاه ها (۹)

وییییی قوداااا🥺

پارهههههه😂😂😂

ددی خودمهههه🌚🥺

(:

همینه که هست _

کاور چند پارتی چدید

🫧 ֹ   Limbeni    خب نینی هام قراره فردا کاور بدم 🫐ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط