{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا هستیم همدیگر رو داشته باشم 🖤💔

تا هستیم همدیگر رو داشته باشم 🖤💔
وقتی مردیم دیگه نمی‌بینیم نمی‌شنویم هاا💔💔🥀
دیدگاه ها (۰)

🤟🤟🤙

جررر 🤣🤣

وقتی زنده ایم کسی نیست مارو دوست داشته باشه شاید وقتی مردیم ...

بده بره 💔⁦♥️⁩

حال خوب رو براتون آرزو میکنم

توجه کنید نکاتی برای داد نزدن وقتی بی تی اس رو می بینیم

دو نفر وقتی همدیگر رو دوست داشته باشند از خطاها واشتباهات هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط