{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امیدوارم غم توی این اهنگو هیچ وقت درک نکنین>>>❤️‍🩹(:

امیدوارم غم توی این اهنگو هیچ وقت درک نکنین>>>❤️‍🩹(:
دیدگاه ها (۲)

وایبش>>>

<<<<<

💙محشره🩵 مخصوصا ما درونگرا ها اصلا یه ارامش خاصی داره قبول د...

وای خودا عاشق حیوونام مخصوصا سگو گربه

امیدوارم این اهنگو درک نکنید

امیدوارم هیچوقت این اهنگو درک نکنید......

هیچ وقت این اهنگو درک نکردم 😅🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط