{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به دل نگیری خدا ،،،

به دل نگیری خدا ،،،
دیدگاه ها (۱۲)

اگه حوصله تون سر رفته ،،،

دوسم نداشت چقدر میتونه تلخ باشه؟!دوسم نداشت خیلی حرف توشه .....

غم غلط کرده به تو سر زده مگه من مردم

دعای آخرشب؟؟؟ 😢💔🤣♡⠀ 〇⠀ ⎙⠀ ⌲⁣ ˡⁱᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ⁣

باح باح بانو اشتباه نگیری من دخترم=^._.^= ∫

https://wisgoon.com/loverxnx همه جونمی جونم رو نگیری ازم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط