{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پدددصگ همش بخاطر توعه من همش سینگلم

پدددصگ همش بخاطر توعه من همش سینگلم
دیدگاه ها (۲)

اینو برای این گذاشتم که برید گزارششون کنید

یکم ترمز کن وگرنه ماشینت خراب میشه🤣🤣🤣🤣

جان جدتون بس کننین اونا دارن زجر میکشن

واقعا برای این جامعه متاسفم بااینکارایی که میکنن

میدونین چرا همش سینگلم ؟ اینم جوابش .شانسم فقط یکم .......

بخاطر توعه که رابطمون خاطرع شده...

اگه سرم پایین [همش بخاطر اون]:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط