{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الله اکبر 😔

الله اکبر 😔
دیدگاه ها (۴)

وقتی میگن شوگاا خیلی ساکتو ارومه

و الان جیهومو داری که:

اگه شوگا پادشاه بود😔👍

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط