{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب درست و حقه مثل همه ی پستام😅

خب درست و حقه مثل همه ی پستام😅
INFP
دیدگاه ها (۰)

me?

بچه ها من در اوج خفگی هستم😁😅

شایدم آدم سالمی وجود نداره:)

بچه ها لطفا نیاین پرسین بایست کیه؟ چون در همه حالت ۱ جواب دا...

اینم خودم درست کردمحق حقه😂👌

داداش بزرگتر ندارم ولی خب این خیلی حقه

میدونم میدونم در حقه کت نپ بدی کردم ولی خب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط