{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی که به من میگن چرا تو هم توی ویسگون پیج داری و هم توی

وقتی که به من میگن چرا تو هم توی ویسگون پیج داری و هم توی اینستا پیج داری
حالا جواب من میگم که خب دوست دارم داشته باشم
دیدگاه ها (۱)

وایب خوبی میده

سوال پست: تا به حال شده که کاری کردید و نمی‌خواهید فامیل با ...

چند درصد از پیجم راضی هستی؟بگید

خب آم این پیج رو هم دوست دارم آیدیش رو روی تیک تاک نوشته و پ...

برای فالو ور ها

منظورم وقتی میگم استایل کلاسیک دوست دارم:)🫠😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط