{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در این هوای بهاری

در این هوای بهاری
شدم دوباره هوایی....🌱🌴
به عمق طبیعت نگاه کنید....🍀
دیدگاه ها (۲)

آتش عشق زیر خاکستر ذهنم باقی ست...یه شب بهاری خوب...🌱☘️👌😍

دستت رو بزار رو قلبت،ببین تنها رفیقته...❤️🫀

پروانه همیشه به ما یادآوری میکنه که در پایان همه دردها زیبای...

که من بر دُرج دل،مهری بجز مهر تو ننهادم....🌱🤍

🇮🇷🇺🇸❗لحظه حمله به پایگاه هوایی بندرعباس توسط بمب‌های فوق سنگ...

دوباره از این نگاه هااااااا🔥🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط