{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون لیزگه🦋

اون لیزگه🦋
من یازگی 👄

آیدیش جگرش
@xcozm
دیدگاه ها (۳)

ادیت جدیت او راه بود که الان مشاهده ه میکنید

پیجش عالیه

با این ادیتایی که امرار زدم دلم بد جور برا آسدور گرفته

برای آخرین بار لیزگه یا یازگی؟؟؟؟اصکی بری گزارشت میکنم شوخی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط