{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مادر به پهلوی شکستت قسمت میدم ، دستمون و بگیر💔😭

مادر به پهلوی شکستت قسمت میدم ، دستمون و بگیر💔😭

#مـٰادࢪم_حضࢪٺ_زهࢪا ➺••
دیدگاه ها (۳)

رمز تونو به ما هم بگیدبخدا که دق کردیم از دوری و دلتنگی💔مولا...

دستمون رو بگیر یا قمر بنی هاشم😔😔😔🖤

اول بریم به دستمون برسیم بعد قسمت سوم کمپ برفی رو ببینیم😊

.. دستمون رو بگیر بابا حسین 💔 .... که خیلی سختی کشیدیم ..‼️🪽...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط