{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاطره ی شادی ندارم.....

خاطره ی شادی ندارم.....
دیدگاه ها (۲)

نذاشت بیاد حذفش کرد

امروز داشتم مانگا میخوندم که با این صحنه مواجه شدم اره درست ...

آره جون عمت

شادی چند گیگ خاطره برات تازه شد؟

من که باور ندارم....اون همه خاطره مرد:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط