{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطبی نداره😐

مخاطبی نداره😐
دیدگاه ها (۰)

من همیشه هستم یادت باشه

واقعا بهش نیاز داریم

من دارم چیکار میکنم ):

(:):

......مخاطب ؟نمیدونم خودممشاید اصلأ مخاطبی نداره.....

امیدوارم مخاطبی که هنوزم بعضی وقتا میرم چتامونو میخونمم بفهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط