{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از لب سمت راستیه خیلی خوشم اومد 😐🤦😮‍💨

من از لب سمت راستیه خیلی خوشم اومد 😐🤦😮‍💨
دیدگاه ها (۱۲)

ولی واقعا هم پادشاه اصلی رپ جین هست 🌚🤝😂

عوووووو خدااااااااااااا 😭😭🥹💖💓🤧💜🎀

یعنی باید از خودم هم فرار کنم ؟ 🌚

عررررر نه امکان نداره 😭😭🗿💔

از سمت چپیه خیلی خوشم میاد

از رفتار پسره خیلی خوشم اومد

😍😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط