{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قوی بمون و نا امید نشو😈🫅

قوی بمون و نا امید نشو😈🫅
دیدگاه ها (۲)

یعنی من...🙂😮‍💨لایک و فالو یادت نره...🙂

زندگی همینه مثل قانون طبیعت که میگه...یا شکار میشی یا شکار م...

لایک ....و فالو.....یادت نره🙂❤️‍🔥🫂

این فقط مختص دخترای گلم🙂🌹لایک و فالو یادتون نره...❤️‍🔥

در نتیجه نا امید نشو

گفتم: دیگه خسته شدم...نمی‌تونم...کم آوردم...‌+گفت "لا تُقنِط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط