{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چرا همه از این بدشون میاد ولی من عاااشقشم یعنی می

نمیدونم چرا همه از این بدشون میاد ولی من عاااشقشم یعنی میتونه بخاطر این باشه که خودمم اصفهانیم؟؟
دیدگاه ها (۱۰)

سلام پشم هستم صاحبم ریخته 😑

نمیدونم بعضیا از چیزی بدشون میاد که هستن منطقیه از نظرتون؟ ی...

ممنوناز ویسگون که اینقدر بی کیفیت میکنه عکس رو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط