{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و تو ...؟!

من و تو ...؟!
تگ کن یا بفرست😊🎀🤍
دیدگاه ها (۲)

ای بابا....

داداش من تو زندگیه قبلیمم شانس نداشتم چه وضعشه😑🎀✨️

خیلی ممنووووون😊🎀

وای خیلی خوب بووود😂🎀

تگ اش کن،بفرست براش🎀😃بـرو پایـینـ↻ایـنجـاجایـےبراےܩرورخـاطرا...

ولی فک کنم نیاز دارم به یکی بزرگتر اون طرف خوش شانس رو واسش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط