{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تموم شدی:)!

تموم شدی:)!
هرچند سخت بود،
هرچند جونمو گرفت،
هرچند خنده های از ته دلمو گرفت،
هرچند زندگیمو گرفت،
ولی تمومت کردم :)!
دیدگاه ها (۰)

گفته بودی نباشی ی روزم دووم نمیارم ، جای خالیم با چنتای دیگه...

دیدی فرقی نداشت رفیق؟!

بودنت قشنگ تر از مروارید دریاس🦪🌊

تاسف بخوره تو فرق سرت .

یکی دیگه از ادیت های ته گالریم هرچند من این دوتا رو شیپ نمیک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط