{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
دیدگاه ها (۲)

نقطه شروع و پایانش ما بودیم تو دیگه ادعات چیه؟!

تا میتونی بد باش...اینجا کسی لیاقت خوبی ندارد...

دیوونه شدم از دست کی؟اونی که بهش میگفتم عشقم❤️‍🩹:-)🤙🏻

.

▪️زينب جان ▪️شرمنده ايم كه▪️بهای حسينی شدن ما▪️بی حسين شدن ت...

j.m

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط