{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بعد اجرا باید امضا هم بدم 🤣

من بعد اجرا باید امضا هم بدم 🤣
دیدگاه ها (۱۷)

ب نظر شما من کدوم یکی هستم 😶‍🌫️

🤣😐

البته الان دیگه ثابت شده ک انسان ها ساختن و از ۷ عجایب جهان ...

کمی قدرت نمایی از یوری خانوم 🤣

🟣 اینجوری باید قرارداد امضا کنی👌

شعار مخالفان مذاکره: اگر چیزی امضا شه، مسئول باید کشته شه

مردم خیابان یقه تک تک اعضای تیم مذاکره را بگیرند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط