{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدی حیف نیست گوه خور جان؟؟🤔

جدی حیف نیست گوه خور جان؟؟🤔
دیدگاه ها (۰)

قراره واقعی بشه ⁦:)

کی دیگه اعتماد داره؟😏

مگه غیر از اینه😏☺️

خاک بر سرمون واقعا 😂🫤

خداونداتنها گوه را نصیبهیتر های گوه خور کنبگو آمین🤲🤲🤲

با افتخار یه ساندیس خور هستم،برعنداز جان میسوخه 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط