{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صلام ببخشید نبودم تصادف کرده بودم

صلام ببخشید نبودم تصادف کرده بودم
دیدگاه ها (۲۷)

بچه ها ببخشید یه هفته نبودم چون گذارشم کرده بودم

سلامممممم ببخشید اگه چند وقت نبودم ویسگونم رو حذف کرده بودم

ببخشید مدتی نبودم توی ویسگون اخه توی اکسپلور بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط