{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صبحت بخیر اقای من لبیک یامهدی ادرکنی

صبحت بخیر اقای من لبیک یامهدی ادرکنی
دیدگاه ها (۲)

من پای تو هستم

پنجشنبه بخیر حاجی برای شادی روح شهدا صلوات اللهم صل علی محمد...

انشاء الله این پرچم فقط برسه دست صاحب اصلیش اقاامام مهدی

⚘️#یامهدی ادرکنی 💐💔یامهدی شفای همه مریضارابده🤲💔

سلاممم صبحت بخیر 👺قراره انلاینمون بشه برخط

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط