{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این همونیه که میگه من نمیتونم بقیه رو برقسونم😂

این همونیه که میگه من نمیتونم بقیه رو برقسونم😂
دیدگاه ها (۰)

ᥫ᭡ꨄ

نیمه ای از من نیس❥

از همه خوشگل تره🥺🤏🤍

واییی چرا من اینقدر اینو دوست دارم اخه همشون تو عکسن 🤍🤌✨

بچه ها دیروز داداشمو کتک زدم خواب دیدم جلو دروازه جهنمم لوسی...

.اونی که میگه “من مثل بقیه نیستم” از بقیه بقیه تره!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط