{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گودرت

گودرت

ولی به استقلال قصد توهین ندارم مامانم داییام هنه استقلالین
دیدگاه ها (۷)

ایکاش همیشه دربی بودهعی

گودرتتتتتتتتت

اوخی بچه سروش رو

فیلم گرفتم اما نتونستم بزارم زیاد بود چقدر خوبه بیرانوند ولی...

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

قصد توهین به کسی رو ندارم خواهشن به خودتون نگیرین🙏😇

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط