{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخرش یآدگاری میشیم لای خاک

اخرش یآدگاری میشیم لای خاک





#اهنگ
دیدگاه ها (۱۰)

ولی بیا قبول کنیم قشنگ تر از چشمات نیس.‌#اهنگ

اصلا گوشه به گوشه‌ی این زندگی غمه:))!#اهنگ

من میگم فراموش میکنم ولی آلزایمر ندارم دیگه؛)#اهنگ

بحرانِ ندیدن تو را من چه کنم؟!:))#اهنگ

واقعیتی تلخ....... واقعیت زندگی کردن همینه༺༻فقط همین؛ اخرش ه...

فقط بمونه چندتا یادگاری توی صفحه مجازی. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

gina_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط