{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش حداقل انقد🤏🏻خوشحال باشم💔

کاش حداقل انقد🤏🏻خوشحال باشم💔
دیدگاه ها (۶)

نمیتونم فراموشت کنم 😔💔

🤏🏻💔

#me#me#meنفیک بیب خودمم🤞🏻❤

چرا حال من خوش نی! 🥲💔

کاش حداقل بهم می‌گفتید چرا:)

کاش حداقل بیای تو خوابم

ای کاش هنوز بودی 💔 کاش حداقل در شهر ما خاکسپاری میشدی 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط