{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خواستَم دُرست شهِ،بَدتَر شُد...!💔🤚

خواستَم دُرست شهِ،بَدتَر شُد...!💔🤚
دیدگاه ها (۲)

زیبای مَن...!💖

دیدآرمآن کَفته قیآمَت،نآزارَکَم:)🥲🖤

naznin

مه هر روزم غروبه...!😅🖤

خواستم ادیتم خوب شه ریدم🗿💔

یه شیپ خیالی از اورال و دخترشون گونش موهام سفید شد تا درست ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط