{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجب حس خوبیه پایبند بودن به عشق😻💑

گاهی خرید گل🙄
یا خرید دسبند ست🤗
یا مدام بوس کردن🙂
یا شبا از پشت بغل کردن...😶
اینا خوشون عشقن
ولی بازم میگم دوست دارم😇
دیدگاه ها (۱)

کسی حق داره به گلم نگا کنه باغچشو اتیش میزنم😡

میگم عزیز هیچوقت با نبودنت امتحانم نکن فکرش منومیکشه😔

من خریدار درد دلتم😍😊

نفسمی؛عشقمی؛بود و نبودمی🙃✍

کلمه ای که فرار میخوام!

«ایا به پری دریایی باور داری؟»part-اخرویو جونگکوک٬من خودمو ف...

خستگی و حوصله نداشتن که به معنای دوست نداشتن نیست. آدمها حق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط