{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دیشب هم نرسیدم چون گوشیم رو ریست کردم

من دیشب هم نرسیدم چون گوشیم رو ریست کردم
دیدگاه ها (۰)

من مردم آخه چرا انقدر کوتیت وای خداااااااا

بچه ها شاید پیجم بپره ولی اینجا هستم @arslanhs

وضیعت ارمی ها تو لایو نامجون:نامجون ساعت ۳نیم ۴ لایو گذاشت و...

خوشگلای من دیگه گوشیم رو قراره ریست کنم تا دو سه هفته دیگهدو...

سلامممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط