{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این همه درد برای ی قلب

این همه درد برای ی قلب
انصاف نیس بخدااا🖤✨
دیدگاه ها (۸)

ب نام چشای دلبری بی وفا💔🙃

حرف دلم🙂💔

یونگیا تموم شد بخدااا ول کن اسپره ی بدبختو

بخدااا کههه این منمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط