{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۲۳ سال که چیزی نیست✨😂

۲۳ سال که چیزی نیست✨😂
دیدگاه ها (۷)

آهنگ این خونه رو کی ساخته با کره ای های عزیز👌😂

فکر‌ کنم تا ابد دلم برات تنگ بشه همونطوری که ستاره ها خورشید...

خداروشکر که سال داره تموم میشه و دیگه قرار نیست باهاتون باشم

اوخدااا قربونتون بشم مننننیکی نیست بگه با ۲۰ سال سن چقدر لوس...

سیاسی اجتماعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط