{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر چشای تو بود وگرنه ما کجا عاشق شدن کجا.. 👀Ff

تقصیر چشای تو بود وگرنه ما کجا عاشق شدن کجا.. 👀Ff
دیدگاه ها (۱۹)

قید توزدم....امادروغکی 😉ف

اما نمیدونم چرا اینجا به خاطره رونالدو اشکم در اومد😢😢

زندگی کردن حق ما بود اما بعضی ها نذاشتن که ما زندگی کنیم...💔

تو خیلی وقته ازم گذشت پس منم باید ازت بگذرم باید ازت گذشت......

عاشقانه

جوون من عاشق چشای قهوه ای هم کی چشاش قهوه ای هس؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط