{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۷)

اگه دوسم میداشتی هیچ وقت نمیگشتی😏

ازکی این شده خفن ترین رپر؟

دوره قاجار با اینا ختنه میکردنبعد تو گوزو به خودت میگی‌ نسل ...

◄°l||l° لایک و ؋ـالو یاבت نرـہ بامرامـ‌‌ـ‌ـ °l||l°►

اعتماد 😁😅

🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط