{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا تنهامون گذاشتی 💔🫂🥺

چرا تنهامون گذاشتی 💔🫂🥺
دیدگاه ها (۵)

حق تا ابد 😂😂😂

🤍🖤

یونتان قشنگم امیدوارم توی زندگی بعدیت همینقدر خوشحال باشی 🥺🥺...

تولد جین رو با اندکی تأخیر تبریک میگم 🥺🫶🥰بچم بزرگ شده 😇

POV: چه زود با نبودنش کنار اومدی؟ وضعیتم هر شب قبل خواب:) ول...

نباید تنهامون بذاری مرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط