{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بر چشم خوب رحمت🧿🧿🧿

بر چشم خوب رحمت🧿🧿🧿



#متین_غم
دیدگاه ها (۱۰)

اهنگش قفلیه 🧿🔒#متین_غم

چنی بسوزمم؟🧿💎💔#متین_غم

🧿🧿🧿🧿#me #متین_غم

دیوانتم حسین...🥺🥺🖤🖤🖤#من_فدای_حسین#متین_غم

بر چشم خوب رحمت 🧿🇨🇵

🌸پروردگارا✨امـروز اُمیـدمان🌸بہ رحمت توست✨هر آنکہ چشم گشود🌸قل...

چشم خودمه :) اولین باره خط چشمم خوب در میاد با اینکه خط چشم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط