{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فقط فوش میدم...😂🙂

من فقط فوش میدم...😂🙂
دیدگاه ها (۰)

کاش منم کسی رو داشتم که عین کوکی که مواظب تهیونگ مواظبم باشه...

مانند تتو بهم چسبیدی...بوس به پیشونیتJimin

انگار دیگه از تنهایی نمیترسم

من ناامید نمیشم...

حاجی یه نفر حرفمو قطع میکنه من عصبی میشم فوش میدم

پرومکس حق 🤣🤣🤣🤣من که فوش هایی میدم که اینجا قابل گفتن نیست 😂🙄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط