{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

koroshhhh.shiraz 67542062

دیدگاه ها (۰)

توووووووو

از آدمها نپرسید "چرا"ناراحتن.....!برای اشکها و بغضهایشان..."...

𝖠ᥒꪱ𝗆𝖾 ⴖɑꭑᧉ :Attack on Titan‿︵.‿︵‿.‿︵‿.︵‿.︵𐙚 #Anime  ⸝⸝ #edit...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط