{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مارو.میگه.ما‌ بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد

مارو.میگه.ما‌ بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد
دیدگاه ها (۰)

اما.هنوز.بغض.طُ.گلومه

عشقه.سلطان.تتلو

اهنگ.موردعلاقم

حالا.نیستی.حس.میشه.کمبودت

مرد بودیم...ولی نامرد نبودیم🥀#رفیق

ما آدم دنیای همدیگه نبودیمتو فال هم بودیم🥺💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط