{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم اوتی سونم یعنی هفتاشون رو دوست دارم و نمیتونم از بین

خودم اوتی سونم یعنی هفتاشون رو دوست دارم و نمیتونم از بینشون انتخاب کنم
دیدگاه ها (۲)

یاخدا

🤣🤣🤣🤣

ای آهنگ خیلی قفلی بود💜

من خودم می‌تونم بهترین دوست رو برای خودم انتخاب کنم😏

>>>>>>>هـۅم??😂🤙سؤال پست: رئال یا بارسا ?!خودم: واقعا نمیتونم...

بچی ها کسی هس عاشقان شیطانی رو دیده باشین؟دارم روانی میشم نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط