{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از شدت حق بودن کمرم شکست..

از شدت حق بودن کمرم شکست..
دیدگاه ها (۰)

داریوش عشق است، صدارو تا اخر زیاد کنید*

⁦🤙🏻⁩⁦

جمله سنگین بود کمرم شکست😆

بچه ها یه مدت نیستم... کمرم توی والیبال به شدت اسیب دیده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط