{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم خیلی می خواد بیام پا بوست اقای غریب

دیدگاه ها (۲)

گنبد طلایی سردشم.... واقع قشنگ

سلام درود صبح بخیر

هیچ رقابتی باکسی ندارم .دنیا ی من با خیلی ها فرق می کنه

خطاب به مسولین بی کفایت

خیلی دلم دلمه می خواد ولی مادرم نیست

بچه ها دارم می رم کلاس زومبا فعلا تا بعد

هعیییییی دلم می خواد بمیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط