{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«برایت آرزو می‌کنم که دوام بیاوری، در روزگاری که شغل او

«برایت آرزو می‌کنم که دوام بیاوری، در روزگاری که شغل اولِ انسان‌ها، زخم زدن بر یکدیگر است.» ️
دیدگاه ها (۰)

‏دامبلدور: دلت برای مرده‌ها نسوزه، هریبرای زنده‌ها دلسوزی کن...

دوام بیار عزیزدلم

از اینجور ذوق ها براتون ارزو می کنم

"لبخند زدن وقتی که درونت زخم است، هنر دلقک بودن نیست، هنر ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط